Sıkça Sorulan Sorular
İki temel hizmetiniz nedir?
Tam Yönetilen BT Hizmetleri – Techart Bilişim, sabit ve öngörülebilir bir aylık ücret karşılığında tüm BT sistemlerini ve kullanıcılarını izler, yönetir, destekler ve güvence altına alır.
Birlikte Yönetilen BT Hizmetleri – Ekibinizin bir uzantısı olarak dahili BT’yi destekliyoruz. Bu rol yama, tekrarlayan görevler, tek seferlik hizmetler ve özel projeleri içerir. Şirket içi BT diğer her şeyi yönetirken biz arka uçla ilgileniriz.
Başka hangi hizmetleri sunuyorsunuz?
Ağ Çözümleri
BT Çözümleri
Bulut Hizmetleri
Web Uygulamaları
Hangi iş sorunlarını çözüyorsunuz?
Tecnologia, BT stratejisi ve uyum rehberliği ile liderlik ederek, BT sağlayıcı sektöründeki iki büyük boşluğu doldurmaktadır. Bu uzmanlık müşterilere yardımcı olur:
- Zamandan ve paradan tasarruf etmelerine ve kârlılıklarını artırmalarına
- Çalışanların kolaylık sağlar ve moralini iyileştirir.
- Veri ihlallerine, fidye yazılım saldırılarına ve yasal risklere karşı savunmayı güçlendirmek.
- Siber güvenlik ve uyumluluk riskini azaltma
Temel hizmetleriniz nelerdir?
Temel Hizmetler, her Tam Yönetilen BT Hizmet Seviyesi Sözleşmesinde yer alan sabit, temel kaynaklardır.
- vCIO – Dijital dönüşümünüzü ilerletmek için hesap incelemeleri ve BT yol haritaları ile stratejik yönlendirme, bütçeleme, planlama ve danışmanlık hizmetleri.
Managed Services Concierge – Tüm hesap ayrıntıları için irtibat noktanız. Bu güvenilir danışman, vCIO’nuz ile hizmet ekibi arasında oyun kurucudur ve BT hizmetleri, faturalar ve karar verme, işbirliği, üretkenlik, uyumluluk, iş sürekliliği, güvenlik ve verimliliği destekleyen her iş sağlayan teknoloji parçası hakkındaki soruları yönetir. - Müşteri Yönetim Araçları – Profesyonel Hizmetler Otomasyonu, Biletleme, CRM, Uzaktan Yönetim ve İzleme, Dokümantasyon, İletişim, Bildirim ve Veri Gizliliği.
- Satıcı Teknik Yardımı – Olay düzeltme, bilet açma, talepleri yükseltme veya BT ortamınızdaki olayları çözmek için çalışmak üzere diğer teknoloji satıcılarınızla doğrudan etkileşime giriyoruz.
- Ayrıca, ortamınızla ilgili temel soruları yanıtlayacak veya müşteri tarafından onaylandığında bir fotokopi makinesi, bir güvenlik kamerası satıcısı için IP adresleri tahsis etmek veya bir satıcının hizmeti için ağ trafiğine izin vermek gibi satıcının talep ettiği sistemlere erişim sağlayacağız.
- Bu yardım donanım üreticilerini, yazılım geliştirme firmalarını, bulut hizmeti sağlayıcılarını, İSS’leri, telekomünikasyon aracılarını, yazıcı ve fotokopi şirketlerini ve yerel kuryeleri kapsamaktadır.
- Tedarik Hizmetleri – Techart Bilişim, ürünleri yalnızca yetkili kanallardan temin eder ve işletme sınıfı çözümler önerir. Ayrıca yapılandırma seçeneklerini belirler, uygun kaydı sağlar, lisanslama ve garantileri yönetir ve tüm ürünlerin orijinal olduğunu garanti ederiz.
Ağ Yönetimi – İzleme, Yönetim, Raporlama, Alan Adı ve SSL Sertifika Yönetimi, Uzaktan Olay Giderme ve Yerinde Olay Giderme.
Bir müşterinin birden fazla konumu varsa – genişletilmiş Ağ Yönetimi ve Satıcı Teknik Yardım gereksinimleri ile – ek Temel Hizmetler ücretleri uygulanacaktır.
Sizin farkınız ne?
Techart Bilişim, performansı artırmak ve riski azaltmak için standartlara ve en iyi uygulamalara dayalı kanıtlanmış bir BT sürecine strateji ve bütçe uygulamayı seven büyüyen kuruluşlarla seçici olarak ortaklık kurar.
Techart Bilişim, bir vCIO ile düzenli olarak planlanan Stratejik İş İncelemelerinde müşterilerimize aktif olarak katılarak ve tavsiyelerde bulunarak güçlü, sessiz ve güvenli BT sistemleri oluşturur ve sürdürür.
Techart Bilişim lokasyonlarının çoğu yeni müşteri alımlarını ayda iki ile sınırlandırmaktadır. Bu yaklaşım, müşterilerimiz için ilişkinin ömrü boyunca artan bir işletme kaldıracı yaratan kapsamlı, veri odaklı kalite kontrollerini – ön uçta – kurmamızı sağlar.
Duyarlılığı nasıl en üst düzeye çıkarırsınız?
Тecnologia tasarım olarak duyarlıdır. BT sistemlerinin mimarisini ve yaşam döngüsü yönetimini bilgilendirmek için standartlara dayalı bir yaklaşım izlemenin değerini takdir eden kuruluşlarla ortaklık yapıyoruz.
Bu uyum, müşterilerin sürekli, reaktif, acil durum müdahalesi gerektirmeyen iş optimizasyon teknolojisinin keyfini çıkarmalarını sağlar – böylece işlerini büyütmeye odaklanmak için daha fazla zamanları olur.
Kullanıcıların desteğe doğrudan erişimini sağlıyoruz, bu da darboğazları ortadan kaldırıyor ve eğitim eksikliklerini belirlemek ve sistem iyileştirmeleri önermek için veri ve içgörü toplamamıza olanak tanıyor.
Hizmet Seviyesi Anlaşmamız, müşteri sorunlarını ve yanıt sürelerini P1, P2, P3 ve P4’e göre önceliklendirir. Önemli bir sunucu veya bulut uygulaması kesintisi bir P1’dir.
Parola sıfırlamaya yardımcı olmak P4’tür. İyi haber: Size self servis bir parola çözümü sunabiliriz, böylece bilet açmanıza gerek kalmaz.
Sonuç, bileşik faiz kavramına benzer. Sürece zaman içinde yatırım yaptığınızda, hem hizmet kalitesi hem de yanıt verebilirlik artar. Yatırım yapmamak (veya geç başlamak) arayı kapatmayı imkansız hale getirir.
Odaklandığınız sektör nedir?
Aşağıdaki dikey sektörlerde operasyonel olarak olgunlaşmış kuruluşlar:
- Endüstri & Üretim
- Lojistik ve Taşımacılık
- Sağlık
- Banka ve Finans
- Eğitim